Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

WITAMY W GRUPIE PSZCZÓŁKI

„Wszyscy mają domy”

12.11.-15.11.2019r.

Każda Pszczółka powinna:

- brać udział w zabawach ruchowych

- uważnie słuchać tekstu czytanego przez nauczyciela

- odpowiadać na pytania związane z treścią opowiadania/wiersza

- wiedzieć, gdzie mieszkają różne zwierzęta

- doskonalić aparat artykulacyjny mowy

- poznać różne rodzaje schronień dla ptaków

- doskonalić orientację w schemacie ciała

- znać pomieszczenia i sprzęty, które znajdują się w domu

- wzbogacić swoje słownictwo

- doskonalić percepcję słuchową

- doskonalić grupowanie przedmiotów wg ich przeznaczenia

- doskonalić twórcze myślenie

- doskonalić umiejętność układania historyjki obrazkowej w logicznej kolejności

- wykonać pracę plastyczną zgodnie z poleceniami nauczyciela

- pozostawiać porządek po skończonej pracy

- potrafić recytować wiersz "Idzie ślimak" i naśladować ruchem jego tekst

- znać piosenkę "Wyjątkowe domki" i naśladować ruchem jej tekst

wyświetl galerię w Cooliris
  • res_1d43af215041db17b735bd7778d50329_full

28.10.-30.10.2019r.

A deszcz pada i pada.

Każda Pszczółka powinna:

- zgodnie bawić się z innymi

- porównywać wielkość przedmiotów używając słów: duże- małe

- uczestniczyć w zabawach ruchowych

- aktywnie słuchać muzyki poważnej, starać się poruszać zgodnie z tempem melodii

- uważnie słuchać wiersza czytanego przez nauczyciela

- wypowiadać się na temat wysłuchanego utworu

- doskonalić aparat artykulacyjny mowy

- recytować wiersz "Jesienna szaruga"

- porównywać liczebność zbiorów

- stosować określenia dużo-mało

- tworzyć rytmiczny ciąg

- z uwagą słuchać muzyki

- doskonalić motorykę małą, poprzez kolorowanie

- uważnie słuchać piosenki "Deszczyk"

- wypowiadać się na jej temat, odpowiadając na pytania nauczyciela

- ruchem naśladuje treść piosenki "Deszczyk"

- szacować, gdzie jest więcej, gdzie jest mniej elementów

- potrafić zaśpiewać piosenkę "Deszczyk"

- wykonać pracę plastyczną zgodnie z instrukcją

- pozostawić porządek po skończonej pracy

wyświetl galerię w Cooliris
  • deszczyk

14.10.-18.10.2019r.

Apetyt na zdrowie

Każda Pszczółka powinna:

- uczestniczyć w zabawach integracyjnych

- rozpoznawać i  nazywać warzywa i owoce

- podejmować próby samodzielnego przygotowania posiłku

- prawidłowo trzymać widelec

- uważnie słuchać wiersza i wypowiadać się na jego temat

- próbować nowych smaków

- określać cechy warzyw i owoców- kolor, smak

- wskazywać i nazywać poszczególne części ciała

- doskonalić sprawność rąk poprzez kolorowanie, rysowanie

- ilustrować ruchem treść opowiadań

- aktywnie słuchać muzyki z repertuaru dziecięcego

- poznać piramidę żywienia, znać produkty, które są zdrowe

- znać i nazywać produkty spożywcze

- naśladować czynności higieniczne

- dostosowywać ruch do tempa muzyki

- wybierać spośród zdrowych produktów swoje ulubione i przyklejać je na papierowy talerz

- doskonalić logiczne myślenie

- rozwijać umiejętności opowiadania na podstawie ilustracji i przewidywania wydarzeń

- mimiką naśladować wesoły i smutny nastrój

- rozpoznawać i nazywać narzędzia lekarza

- według własnego pomysłu wykonać pracę plastyczną

- dbać o porządek po skończonej pracy

- potrafić powtórzyć rymowankę "Wpadła gruszka do fartuszka"

- dostrzegać i kontynuować rozpoczęty rytm

- doskonalić spostrzegawczość i pamięć

- śpiewać piosenkę z repertuaru dziecięcego "Zdrowym być!"

wyświetl galerię w Cooliris
  • piramida-żywienia1

30.09.- 4.10.2019r.

„Kolory Pani Jesieni”

Każda Pszczółka powinna:

zauważa zmiany zachodzące w przyrodzie

dbać o estetykę najbliższego otoczenia czerpie radość ze wspólnego działania

uczestniczyć w zabawach ruchowych

rozpoznawać i wskazywać części ciała

nazywać i wskazywać kolory

ruchem odtwarzać treść piosenki "Jesienne liście"

odszukiwać taki sam obrazek u swojego kolegi i tworzyć z nim parę

potrafić współdziałać w parze

uważnie słuchać tekstu literackiego czytanego przez nauczyciela

doskonalić krótkie wypowiedzi ustne

określać cechy darów jesieni

naśladować ruchem treść wiersza „Jesienny spacer”

znać i przestrzega zasad bezpieczeństwa podczas wycieczki autokarowej

poznać nowe odmiany roślin

próbować nowych smaków

wykazywać troskę o zwierzęta, być ostrożnym podczas ich dokarmiania

aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu

układać obrazek z części

wiedzieć, jak wyglądają owoce jarzębiny

ćwiczyć sprawność palców

doskonalić percepcję wzrokową

potrafić rozpoznać za pomocą dotyku okazy przyrodnicze

potrafić nazwać owoce drzew dębu, kasztanowca, jarzębiny

dobierać obrazki w pary

potrafić dopasować owoc do drzewa

układać rytm z dwóch kolorów z pomocą nauczyciela

zgodnie bawić się w parze

wykonywać ćwiczenia oddechowe i usprawniające aparat mowy

wyświetl galerię w Cooliris
  • ChomikImage

16.09.- 20.09.2019r.

Lubię bawić się w przedszkolu.

Każda Pszczółka powinna:

- rozpoznawać i nazywać podstawowe kolory

- wykonywać ćwiczenia gimnastyczne na miarę swoich możliwości

- wskazywać zabawki, którymi lubi się bawić i znać ich nazwy

- śpiewać i ilustrować ruchem piosenkę "Jestem zuch"

- znać krótką rymowankę "Oleczka-Poleczka"

- malować palcami zgodnie z instrukcją nauczyciela i pozostawić porządek po skończonej pracy

- utożsamiać się z obchodzonym Dniem Przedszkolaka

- czerpać radość ze wspólnych zabaw 

- zgodnie bawić się z innymi

- doskonalić swój aparat artykulacyjny poprzez zabawy logopedyczne

2.09.-6.09.2019r.

Poznajmy się”

Każda Pszczółka powinna:

- z pomocą nauczyciela, radzić sobie z emocjami, związanym z rozstaniem z rodzicami

- wiedzieć, że przedszkole to miejsce przyjazne i sprzyjające zabawie

- na miarę swoich możliwości uczestniczyć w zabawach muzyczno-ruchowych

- rozpoznawać swój znaczek

- próbować zapamiętać imiona swoich kolegów

- wiedzieć, że po skończonej zabawie, należy odłożyć zabawki na swoje miejsce

- opowiadać o tym, jak spędza dzień w przedszkolu

- starać się samodzielnie wykonać pracę plastyczną- pomalować farbą pszczółkę.

Intranet

Kontakt

Zespół
Szkolno-Przedszkolny nr 1
w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Młodzieżowa 1
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP: 5311688691, REGON: 146254836

Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
PP5 - 22 775 58 71
SP7 - 22 775 50 00
OG - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

Godziny otwarcia poniedziałek-czwartek 7:30-16:30
  piątek 8:00-16:00

 

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.