Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

JESIENNY PEJZAŻ WSI KONKURS PLASTYCZNY

JESIENNY PEJZAŻ WSI KONKURS PLASTYCZNY ORGANIZOWANY przez Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

skierowany do dzieci i młodzieży szkolnej regionu Mazowsza, w wieku 10–16 lat.

Uczestnicy mogą wykonać rysunek, malowankę, wyklejankę albo kolaż na bloku technicznym formatu A3.

Prace powinny przedstawiać fragment ekspozycji muzealnej na tle jesiennego krajobrazu (budynki otoczone roślinnością, pola uprawne, warzywniki, sady, ogródki kwiatowe, wybrany fragment parku dworskiego, lasu gradowego; prace polowe i ogrodnicze  z wykorzystaniem dawnych narzędzi i maszyn).

Szkolny etap konkursu trwa do 26 października 2016 roku.

Prace należy przekazać swojemu nauczycielowi plastyki.

KRYTERIA OCENY PRAC:

- wierność odtworzenia pejzażu ekspozycji skansenowskiej

  w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

- ukazanie bogactwa jesiennych barw przyrody

- walory artystyczne i estetyka wykonania pracy

- trwałość pracy

Więcej informacji na stronie  www.mwmskansen.pl

Liczymy na Waszą aktywność.  Uczniowie naszej Szkoły zdobywali

już nagrody w tym Konkursie 

                                  H. Rucińska

wsteczwstecz

Intranet

Kontakt

Zespół
Szkolno-Przedszkolny nr 1
w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Młodzieżowa 1
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP: 5311688691, REGON: 146254836

Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
PP5 - 22 775 58 71
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3- 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

Godziny otwarcia poniedziałek-czwartek 7:30-16:00
  piątek 7:00-15:00

 

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.