Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Treść strony

wyświetl galerię w Cooliris

Zielona Szkoła klasy 2a i 2c

W dniach od 30 maja do 2 czerwca wybraliśmy się  na czterodniową wycieczkę. Uczestniczyły w niej klasy 2a i 2c. Opiekunami byli: p. Marta Czubak, p. Mateusz Olszewski, p. Małgorzata Mikusek oraz p. Artur Ostrowski.

We wtorek 30 maja 2017 roku o godz. 7.15 wszyscy uczestnicy Zielonej Szkoły zebrali się przed budynkiem naszego gimnazjum. Opiekunowie sprawdzili listę po czym każdy zapakował swój bagaż do autokaru. Koło godziny 7.35 odjechaliśmy.

Podczas jazdy zatrzymaliśmy się 2 razy: raz, by skorzystać z toalety  i raz, żeby coś zjeść (oczywiście w restauracji McDonald’s).Pierwszą atrakcją był park linowy we Władysławowie. Spędziliśmy w nim około 2 godzin, w trakcie których każdy chętny przeszedł podniebną trasę liczącą aż 250 m. Następnie wróciliśmy do autokaru i udaliśmy się do ośrodka „Artemida”, gdzie zakwaterowaliśmy się, rozpakowaliśmy i zjedliśmy kolację. Wieczorem udaliśmy się na spacer na piękną plaże, podczas którego wiele osób wykąpało się w morzu. Po powrocie wróciliśmy do pokoi i poszliśmy spać.

Drugiego dnia po śniadaniu odbyły się zajęcia o bursztynach. Potem podzieliliśmy się na 4 grupy, by  zagrać w grę terenową - poszukiwanie bursztynów. Szukaliśmy ich przy użyciu wykrywaczy metali oraz lokalizatorów GPS. Po obiedzie ponownie udaliśmy się na plaże, żeby doznać „burzy piaskowej” spowodowanej przez sztorm na morzu… Zrobiło to na nas niesamowite wrażenie J

Po  lekkiej kolacji i grillu, ok. godziny 22 wybraliśmy się na plażę, gdzie szukaliśmy bursztynów przy użyciu latarek ze światłem ultrafioletowym.

Kolejnego dnia wstaliśmy wcześniej, zjedliśmy śniadanie i wyjechaliśmy do Słowińskiego Parku Narodowego. Tam przeszliśmy lasem do ruchomych wydm, naszej polskiej  Sahary. Mimo mało sprzyjającej pogody wielu śmiałków zdecydowało się poturlać z wydm. Tego dnia przeszliśmy aż 13 km! W ośrodku zjedliśmy ciepłą kolację i postanowiliśmy wybrać się jeszcze na plażę, żeby pożegnać się z morzem.

Czwartego, ostatniego dnia spakowaliśmy się i wymeldowaliśmy z „Artemidy”. Pojechaliśmy na Hel i zwiedziliśmy fokarium, obejrzeliśmy ciekawy film o życiu fok oraz uczestniczyliśmy w  pokazie karmienia tych ssaków. Następnym celem był Sopot. W tym mieście zobaczyliśmy Krzywy Dom oraz spacerowaliśmy po molo. Był też czas na krótki posiłek i zakup pamiątek. Po tych atrakcjach udaliśmy się w drogę powrotną do Nowego Dworu Mazowieckiego, która upłynęła nam bardzo aktywnie- bez snu oraz na śpiewaniu starych polskich przebojów. Karaoke zachwyciło chyba wszystkich…

W Nowym Dworze byliśmy po godzinie 22, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice .

Mimo mało sprzyjającej pogody oraz długiej podróży wszyscy wrócili zadowoleni, bogaci w nowe doświadczenia i wiedzę oraz z dużym zapasem jodu .

wyświetl galerię w Cooliris

OG - 22 775 32 10

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.