Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Nawigacja

Treść strony

W miesiącach kwiecień, maj dzieci 6 letnie

       - poznały strukturę I can , I can t  

        -odpowiadły na pytanie Can you...?

      - poznały określenia czynności

dance, sing, fly, jump, run, clap, swim, climb, walk, stomp

-poznaly określenia emocji

happy, angry, scared, sleepy  

- odpowiadały na pytanie

How are you today?

- poznały słownictwo związane z Wielkanocą i wiosną

easter basket, bunny, chick, easter eggs, lamb, tree, butterfly, ladybird, grass

- poznały określenia czynności

wake up,wash you hands, brush you teeth, get dressed,comb your hair, have a bath, go to bed,

a także: water, soap, toothbrush, toothpaste, hairbrush


Dzieci 3,4, 5

- słownictwo związane z Wielkanocą

easter basket, bunny, chick, easter eggs, lamb, tree, butterfly, ladybird, grass 

-poznaly określenia emocji 

happy, angry, scared, sleepy  

- poznały określenia czynności 

wake up,wash you hands, brush you teeth

 

 

 

 

'

W miesiącu lutym i marcu dzieci 6 letnie

- poznały zjawiska pogodowe

tornado, windy, stormy, rainbow, hail, drizzle

- utrwalały liczebniki (1-10)

-poznały zwierzeta egzotyczne

elephant, lion, snake, monkey, parrot, zebra, giraffe, crocodile

- zwierzęta mieszkające na wsi

duck, rooster, cow, horse, pig, sheep

-Odpowiada na pytanie

- Where is...? there is..

 

 

Dzieci 3, 4, 5 letnie

-poznały zwierzeta egzotyczne 

elephant, lion, snake, monkey, parrot, zebra, giraffe, crocodile 

 

zwierzęta mieszkające na wsi 

duck, rooster, cow, horse, pig, sheep

 

- poznały częśći garderoby

coat, scarf, jacket, scarf, hat, mittens, rain boots, shoes, jumper, t-shirt, shorts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W miesiącu grudniu i styczniu dzieci 6 letnie:

- poznały częśći garderoby

coat, scarf, jacket, scarf, hat, mittens, rain boots, shoes, jumper, t-shirt, shorts

-śpiewały piosenkę o bałwanku 

I'm A Little Snowman

- poznały zimowe słownictwo 

snowflake, polar bear,  igloo, penguin, snowmen

- poznały członków rodziny 

mammy, daddy, grandpa, grandma, sister, brather, baby

- wysłuchały historyjki w j. angielskim, odpowiadały na pytania dt. treści 

Dzieci 5,4 ,3 letnie

- poznały części ciała

head, eyes, ears, mouth, nose, hands, tummy, leg, foot, toes, knees, shoulders 

-śpiewały piosenkę o bałwanku 

I'm A Little Snowman 

 - poznały zimowe słownictwo 

snowflake, polar bear,  igloo, penguin, snowmen 

 - poznały członków rodziny 

mammy, daddy, grandpa, grandma, sister, brather, baby

 

 

 

 

 

 

 

 

W listopadzie dzieci 6 letnie 

- poznały określenia zjawisk pogodowych

 • ​it's sunny  • it's cloudy • it's rainy •  it's snowy

- odpowiada na pytanie

what's the weather like today?

- poznały pory roku

autumn, winter, spring, summer

- poznały nazwy zimowych sprzetów i zabaw

ball, ride the bike, swing on a swing, go to the mountains, go to the seaside, skis, sledge, ice skates

- poznały części ciała

head, eyes, ears, mouth, nose, hands, tummy, leg, foot, toes, knees, shoulders

 

Dzieci 5 letnie

- odpowiada na pytanie

Do you like…? • I like…

- poznaje nazwy pomieszczeń w domu

kitchen • bedroom • living room

- uczy się nazw urządzen elektrycznych

 TV • computer • oven • fridge • table and four chairs • bed • light

 

Dzieci 3 - 4 letnie

- poznały określenia

big , small

- pamięta nazwy zabawek

doll, car, ball, teddy bear

- wykonuje czynności, które słyszy w nagraniu

walk, run, jump, sleep, swim,

 

 

 

 

W październiku dzieci 6 letnie:

- poznały nazwy owoców i warzyw 

plum • apple • pear • carrot • onion • tomato

- odpowiada na pytania 

 Do you like…? • I like…

- Liczy w zakresie 6

- wykonuje czynności, które słyszy w nagraniu

Kiss me. • Hug me. • Walk. • Run. • Jump. •Sleep.

- poznaje nazwy pomieszczeń w domu

kitchen • bedroom • living room

- uczy się nazw urządzen elektrycznych

 TV • computer • oven • fridge • table and four chairs • bed • light

 

 

Dzieci 5 letnie:

- rozpoznaje zabawki i potrafi je nazwać

 doll, car, teddy

 

 -rozumie określenia stanów:

sad, happy 

- rozumie i właściwie reaguje na pytanie Where is…?

- zna nazwy kolorów

• red • green • yellow 

 

- poznały nazwy owoców i warzyw 

plum • apple • pear • carrot • onion

• tomato

Dzieci 3-4 letnie

- potrafi przywitać się oraz pożegnać w języku angielskim

•​​​​Hello •Bye, bye

 - reaguje na proste polecenia nauczyciela wydawane w języku angielskim

• Stand up, sit down

- pamięta nazwy pojazdów

• car •bike • plane • balloon •boat •bus 

- poznaje nazwy owoców

• banana • apple • pear • cherry

 

 

Intranet

Kontakt

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1
W NOWYM DWORZE
MAZOWIECKIM

ul. Młodzieżowa 1
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP: 5311688691, REGON: 146254836
mail: sekretariat@zs1.nowydwormaz.pl

Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
PP5 - 22 775 58 71
SP7 - 22 775 50 00
PG2 - 22 775 32 10

Kontakt

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

Godziny otwarcia 8:00-16:00

 

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.